McCann Podgorica u 25 najboljih!

 

 

Agencija McCann Podgorica sa projektom „Nemoj da zakasniš“ ostvarila je veliki uspjeh na nedavno održanom Weekend Media Festivalu u Rovinju. Žiri Festivala, sastavljen od stručnih novinara specijalizovanih za marketing, svrstao je ovaj projekat u 25 najboljih koji su prošle godine realizovani na prostoru Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore i Makedonije.

- Na ovogodišnji BalCannes prijavljeno je više od 80 radova i 60 agencija među kojima su ugledni novinari svrstali naš rad među onima koji predstavljaju najbolju marketinšku produkciju u Regionu tokom protekle godine. Uspjeh je utoliko veći jer je naš rad bio jedini iz Crne Gore, a uz to ovo je bilo premijerno predstavljanje nekog projekta iz naše države na Festivalu, kazala je Marijana Kovačević, Managing Director Agencije McCann Podgorica.

Tri osnovna kriterijuma za ocjenjivanje pristiglih radova bili su: originalnost kreativne ideje, kvalitet njene realizacije i uspjeh na tržištu.

 

McCann Podgorica predstavila se sa kampanjom “Nemoj da zakasniš” koja je lani organizovana povodom Mjeseca borbe protiv karcinoma dojke. Kreativni tim agencije, u okviru trominutnog filma, uspio je da objedini sve kreativne materijale i u kratkim crtama opiše postavljeni izazov i tržišni kontekst, kao i odabrano rješenje i postignute rezultate kampanje.

 

- U Crnoj Gori, nažalost, u najvećem broju slučajeva, karcinom dojke se otkrije tek kada je u poznom stadijumu. Ipak, ova bolest se može pobijediti ukoliko se otkrije na vrijeme. Kampanjom "Nemoj da zakasniš" naglasili smo značaj prevencije u borbi protiv ove opake bolesti. Kroz rad na ovom projektu, kao društveno-odgovorna kompanija, željeli smo da utičemo na svijest ljudi i pokažemo da je prevencija najbolji lijek. Istakla bih odličnu saradnju na ovom projektu sa Klijentom Hoffman-LaRoche, kazala je Kovačević.

 

McCann Podgorica je dio I&F McCann Grupe, najvećeg komunikacijskog sistema u Jugoistočnoj Evropi koji u objedinjenoj vlasničkoj strukturi posjeduje sistem agencija u osam zemalja regiona, diversifikovan prema ključnim disciplinama.