„McCann Beograd“ najuspješnija agencija u regionu
Agencija „McCann Beograd“ proglašena je najboljom agencijom u regionu na reviji reklamnih kampanja „BalCannes“ koja se održava u okviru Weekend Media Festivala u Rovinju. „McCann Beograd“ je proglašen agencijom godine po izboru specijalizovanog portala za oglašavanje „Media Marketing“ koji je jednoglasno podržan od strane žirija „BalCannes“ revije, koji čine predstavnici specijalizovanih medija iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine i Makedonije.
„Agencija „McCann Beograd“ je zahvaljujući kreativnosti mladih profesionalaca i kvalitetu rada i usluga koje doprinose dobrim poslovnim rezultatima naših klijenata još jednom dokazao da je najuspješnija agencija, zbog čega sam veoma ponosan. Ova nagrada potvrda je naše vizije da budemo najpoželjniji komunikacijski partner svim našim partnerima, bilo da se radi o lokalnim, regionalnim ili multinacionalnim kompanijama.”, rekao je povodom ovog značajnog priznanja Srđan Šaper, osnivač „I&F McCann Grupe”, u okviru koje posluje agencija „McCann Beograd“.
Na ovogodišnjoj „BalCannes“ reviji najboljih kampanja prijavljeno je rekordnih 148 radova 57 agencija iz šest zemalja regiona. U finalnom izboru 25 najboljih regionalnih kampanjaagencija „McCann Beograd“ zastupljena je sa maksimalnih tri rada: kampanja „Drama u taksiju“ realizovana za Jugoslovensko dramsko pozorište u Beogradu, nastavak kampanje „Može“ za Raiffeisen banku i kampanja „Pluća grada“ koju je kreativni tim agencije „McCann Beograd“ osmislio i realizovao za „MK Mountain Resort“. Agencije „McCann“ u Beogradu, Skoplju, Podgorici i Sarajevu koje posluju u okviru „I&F McCann Grupe“ ove godine su na „BalCannes“ prijavile 14 radova. Pored tri kampanje agencije „McCann Beograd“ na finalnoj reviji prikazana je i kampanja „Skopsko“ koju je za Skopsku pivaru realizovala agencija „McCann Skopje“.
Kampanja „Drama u taksiju“ dobila je i nagradu „SoMoBorac“ koja se na Weekend Media Festivalu dodjeljuje najboljim kampanjama u oblasti digitalnih medija i društvenih mreža.
„Jako nas raduju obje nagrade, prva za najuspješniju agenciju, druga za viralni block buster za kampanju „Drama u taksiju“. Mnogo je izazova u svakodnevnom radu što od nas zahtijeva da se stalno usavršavamo. Potvrda od strane same industije za nas je značajan pokazatelj da u tome uspijevamo i inspiriše nas da budemo najbolji što možemo.“, izjavila je Olivera Perković, direktorka agencije „McCann Beograd“.
Weekend Media Festival koji se po sedmi put održava u hrvatskom gradu Rovinj okuplja zaposlene u komunikacionoj industriji regiona, agencije, medije i oglašivače, u potpunosti je opravdao titulu najvećeg marketinškog događaja godine.