McCann najuspješniji na Golden Drum Festivalu

Na festivalu Golden Drum agencijska mreža McCann za centralnu i istočnu Evropu, u okviru koje posluju i agencije u sastavu I&F McCann Grupe, proglašena je za najuspješniji komunikacioni sistem u ovom dijelu Evrope.

Osvajanju ovog značajnog priznanja doprinijele su i agencije McCann Beograd i McCann Tirana koje posluju u okviru agencijske mreže I&F McCann Grupa, osvojivši jedan Zlatan bubanj i dva Srebrna bubnja.

 

„Poslije proglašenja agencije McCann Beograd za najuspješniju u našem regionu ove godine, nagrada koju je McCann dobio za najbolju agencijsku mrežu u centralnoj i istočnoj Evropi potvrda je kvaliteta rada svih MCE agencija. Ponosan sam što su tom uspjehu doprinijele i agencije McCann Beograd i McCann Tirana osvojivši nagrade na Golden Drum festivalu. Naša vizija je da budemo najpoželjniji komunikacijski partner i da pored najbolje usluge, budemo agencija čije se kampanje prepoznaju po kreativnosti", rekao je povodom ovog uspjeha Srđan Šaper, osnivač I&F McCann Grupe.

Kampanja „Drama u taksiju“ koju je agencija McCann Beograd realizovala za Jugoslovensko dramsko pozorište JDP osvojila je nagrade Golden Drum u kategoriji Film (TV, cinema & online) i Silver Drum u kategoriji direktna  kampanja,  a ušla je i u finale u kategoriji PR. Inovativni i zabavni outdoor oglas „Pillar Workout“ za lanac fitnes klubova „FitCurves“ koji je takođe osmislio kreativni tim agencije McCann Beograd ušao je u finale u kategoriji Outdoor. Agencija McCann Tirana,  koja takođe posluje u okviru I&F McCann Grupe,  prva je agencija iz Albanije koja je dobila neku od nagrada na ovom festivalu, osvojivši Silver Drum u kategoriji Events za kampanju „Poštujmo  i žive“ posvećene podizanju svijesti o bezbjednosti u saobraćaju.

 

Festival Golden Drum u Portorožu jedan je od najvažnijih festivala oglašavanja u regionu na kome tradicionalno učestvuju najbolje svjetske agencije. Ove godine održan je jubilarni dvadesetprvi put u organizaciji Slovenačke oglašivačke komore. Na festivalu je učestvovalo 30 agencijskih mreža i 291 agencija iz 24 države koje su prijavile ukupno 1220 radova.

 

Tri spota nagrađene kampanje Drama u taksiju” možete pogledati na sledećim linkovima:

Drama u taksiju - Napetije nego kod Šekspira:

https://www.youtube.com/watch?v=0Hb9ng5jLrs

Drama u taksiju - Dostojevski na beogradskim ulicama :

https://www.youtube.com/watch?v=VlkcsEf3lrQ

Drama u taksiju - Venecijanska osveta na srpski način:

https://www.youtube.com/watch?v=8Wl8KSbO_pQ

 

Nagrađenu kampanju „Poštujmo i žive“ možete pogledati na linku:

http://www.youtube.com/watch?v=WSGoj0zNPo4