„Drama u taksiju“ u finalu Njujorškog festivala advertajzinga
„Drama u taksiju“ jedina je kampanja iz regiona bivše Jugoslavije koja je uvrštena u finale ovog uglednog festivala u kategoriji Društveni mediji i viralni marketing. Kampanju je osmislio i realizovao kreativni tim agencije McCann Beograd za Jugoslovensko dramsko pozorište (JDP) u okviru repozicioniranja i osvježavanja imidža jednog od najuglednijih pozorišta.
“Ovo priznanje nam imponuje uzimajući u obzir veliku internacionalnu konkurenciju i činjenicu da smo jedina agencija iz šireg regiona koja je ušla u finale ovog prestižnog festivala – možda i najznačajnijeg svetskog kreativnog advertajzing festivala, pored onog u Kanu” kaže Vladimir Ćosić, kreativni direktor agencije McCann Beograd i dodaje: “Pre dve godine kao član žirija ovog festivala imao sam priliku da se uverim u kvalitet i broj prijavljenih radova, koji je, slobodno mogu reći – fantastičan. Činjenica da je jedna naša kampanja prepoznata u takvoj konkurenciji priznanje je ne samo za kreativni rad naše agencije i klijenta, već i je i priznanje za kreativnu industriju naše zemlje”.
Kampanja „Drama u taksiju” pored velikog odjeka i pozitivnih utisaka u javnosti i nagrada na domaćim festivalima, imala je uspjehe na regionalnoj i internacionalnoj festivalskoj sceni, o čemu govore nagrada SoMoBorac za viralni block buster na Weekend Media Festivalu u Rovinju, nagrade Zlatni i Srebrni bubanj na regionalnom festivalu Golden Drum u Portorožu, kao i učešće u finalu AdCup festivala.
Njujorški festival kreativnosti u oglašavanju je jedan od najstarijih i najprestižnijih festivala na svijetu, koji nagrađuje najbolje svjetske kampanje još od 1957. godine. Ovaj festival predstavlja presjek najboljih dostignuća i kreativnosti u oblasti advertajzinga. Žiri festivala čine najznačajniji stučnjaci kreativne industrije u svijetu. Ovogodišnji festival biće održan krajem maja mjeseca i pored takmičarskog dijela po kategorijama, biće održane i konferencije, predavanja, panel diskusije, izložbe radova učesnika, itd.